Blogger Backgrounds

Saturday, November 5, 2011

Ubat Capsule (Macam2 Ubat ada)


Moshi Moshi! Hari ni nak jadi orang jepun la pulak...ngee..saje beralih angin pula..ok entry kali ni saya dapat order dari regular customer saya..Die mintak saya buatkan keychain berbentuk capsule untuk dihadiahkan kepada kawan2 semakmal die..ok! Camni..customer saya ni masih praktikal kat makmal ubat..sebab da keje wat ubat je kan..so die pon da terinfluence tok wat keychain capsule gak..

haha..jangan marah ye..customer yg saya maksudkan ni cousin saya sendiri Endong!! hehe..jangan mare ye..kalau nk tulis hal org cmni mampus aku pulak yg kne kan..ni pasal cousin sndri so berani la ckp cm tu...rasenye xterasa kot Endong..kan kan!.

Oklah..saya pon siapkan keychain ni...& disebabkan xpenah wat design ni why not saya cuba..design baru tok saya kan..even simple je bentuk die tapi bile da siap nice n comei gak!!


ini da cantumkan kain felt dengankale lain. nampak x da siap jahit lagi


S & L ni maksudnya "SCANLAB" . Endong wat praktikal kat sini la..hari2 balik praktikal die akan cite ubat ape & virus ape yg die buat..saya yg xpaham dgn bahasa saintifik tu wat2 paham je la..haha...(layankan aje..)


Kat sebelah L tu saya jahitkan button colourfull tok bagi nampak sweet kit


Yang ni saya baru siap jahit..cam ni kalau saya bekerja..saya tada bilik khas tok jahit..duduk atas lantai..yg penting i ade mood bile menjahit..huhu




close up kit..hehe..ni letak atas box barang jahitan saya



Taraaa!!! cantik x bile da banyak2 siap?? comei kan..hehe..puji diri semdiri pulak..thanx jugak kat ndong sebab tolong saya jahitkan huruf "S" tu..kne bagi discount la cmni ka ko..huh..



ni saje je nak lambakkan bile dah siap



lambakan ubat capsule lagi..sape sakit boleh makan ubat ni..sure baik tros..haha..setahun x sakit da..






dengan happynye saya 1st time gunakan tag craft saya tok keychain capsule ni...sangat happy bile nampak my craft da ade tag!!  =) 
Endong pon excited nak guna tag tu kat craft die!



Awak sakit ape? nanti saya boleh bungkuskan ubat..hehe





 ini da siap pack semua capsule dalam 1 beg..so senang la nanti die nak bawa ke lab nak bagi kat kengkawan..!


Thanx Endong!! Sebab menghangtkan sale aku..hehe..
jangan lupa promote craft aku kat kengkawan lab ko ye? hehe..

4 comments:

Faiz said...

Salam Gyra!!!hehhe surprise!!..akak lah pemilik salah satuh capsule tu..cute sampi teruja cari kunci nak sangkut!!..

teruskan!!..know your blog from the capsule's tag

*Gyra Art Design* said...

Hai!! Sorry lambat reply..tahnx sebab suke capsule tu..lega sangat korg sume suke..slalu2 la view blog ni ye..blh tgk entry baru..=)

*Gyra Art Design* said...

Hai!! Sorry lambat reply..tahnx sebab suke capsule tu..lega sangat korg sume suke..slalu2 la view blog ni ye..blh tgk entry baru..=)

amenks snapper said...

boleh order ke? nk order caner? tapi xdela nk byk. minimum order brape?

Post a Comment