Blogger Backgrounds

Saturday, November 5, 2011

Cantik X Blog Saya?


Hai sekali lagi! Cantik x blog baru saya? Hehehee..gelak besar ni...saya sangat suke...Semalam even saya demam & xsehat saya gagahkan diri jugak tok upgradekan kit blog ni bagi santek..

Sebenornye bukan saya yan wat jugak..my cousin Endong! Time kasih banya ye Endong kerana sudi mengupgradekan blog aku ni...saya ni xberapa pandai sangat nak mengcantikkan blog..maklum la malas nak explore..kalo dulu memang rajin le..

jadi tugas ku hanya minta ini & itu dari Endong dan dia dengan sedaya upaya akan menolong saya. Alhamdulillah die pon tau wat kit2 kan..so jadi la blog saya macam ini..hehe..Dengan layout yang baru & tag craft saya yang baru kami dah pon berjaya setakat ini..

Kalau boleh saya nak cantikkan lagi macam2. tapi kene mintak tlg dengan org yg lg pro la kan. Cume yg de masalah kit pasal MALWARE. Sape yg view blog saya tibe2 kua malware? Saya da pon mengalami yg sama. Bile tanya pada yg agak arif iaitu En Anief saya die kata kire cam virus.. So sekarang ni saya tengah cuba untuk membuang malware ni dari blog saya..

xsyok la tgh sedap view2 tb stuck n ada malware kan..nk baca pon teganggu..diharapkan selepas ini saya bejaya menangkis malware yang sebok je ni..kat blog aku..haha

Thanx again to Endong! n to my En Anief u kne tolong i buangkan Malware tu ye..please..please..
>.< (dengan muke yg comel & gerakan tgn) huhu..

0 comments:

Post a Comment