Blogger Backgrounds

Tuesday, February 22, 2011

*Request Order*


Hurm..da agak lama sunyi blog ni yer...saya agak busy kit lately ni..tak punye waktu mau update blog..balik keje trus sambung jahit craft then tdo...so nk mengupdate kan amek masa kit...kene ade masa yang btol2 free baru la saya boleh dok depan laptop mengadap ..huhuhu..

So entry kali ni..macam biasa..saya dapat order dari kawan Ofis..yang ni order dari TL saya Cik Syikin..die sangat suke yang comei2..sampai bagi saya design yang die request sgt...die sgt excited! =) ..Mula2 terkejut jgk soh saya letak status meeting . ngatkan dah ade wat salah..rupenye nak order crfat..hehe..cik memang pandai bagi saya cuak =D

Cik Syikin order phone case & keychain. Saya xsure die nak letak kat man..tapi mau color bluesss..hehe



Set yang Cik Syikin nak da pon siap..!! Phone case yang sangat comei.., car keychain & plat num keychain...
=)






design kete ni Cik Syikin yang nak..boleh kata sume design die bagi kat saya & saya tolong buatkan saje..




yang ni plat num keychain...sangat kembong..sebab isi fibre yang sangat banyak..




taraaa! yang ni pulak phone case bahagian depan..TL saya nak ade ladyburg..so sekor saya dah hinggapkan kat kelopak bunge tue..



yang ni bahagian belakang phone case..ade labuci manik
kit saya gunekan tok craft kali nie..


So saya da bagi kat Cik Syikin & die sangat suke!! Thanx Ms coz sudi order craft saya..
=)

Harga: RM15.00 untuk sume craft ni..




Request From Fatin
*********************


Kat bawah ni pulak adalah order dari Floor Support saya Fatin..die da nak kawen 28/2/2011..

So..Selamat Pengantin baru Fatin & Boy. Semoga kekal samapi akhir hayat yer..
=)

Fatin request nak love couple & tulis nama die & husband..so saya da siapkan..mule2 request nak kale hitam & merah tapi...kain kale hitam plak da habis..so kene restock lagi pasni...



disebabkan tada kain hitam ..Fatin agree tok buat LOVE kale merah je..
And yang pasti tetap nak de button2 yan comei2..
hehehe..ada 2 set Love




yang ni Button die lain2 kit..saya letak je random colour bagi cute lagi..




kat dalam saya isikan fibre..Fatin siap pesan nak kembong2..=D
Skang suda kembong macam bantal!! hahaha






random button jugak




kat bawah hujung tu memang saya buat LOVE 2 sebab request gak dari Fatin..


Thanx Fatin...nasib baik la ko suke..Risau gak sebab xdapat nak buat nama Shahrul tu penoh..hehe..apepon nama Boy pon ok gak la kan..
Ko suke aku pon suke!! =)


Harga: RM10.00

0 comments:

Post a Comment