Blogger Backgrounds

Friday, February 11, 2011

Felt Dah Restock..

Lega! Felt stock yang saya order da sampai..pada customer sya yang tunggu tu saya boleh buat request2 dari anda semua..So skang ni saya da stat kit n da potong2 kain..

Felt ni saya beli dari Sus. Thanx Sus. Sangat puas hati dengan felt ni sebab kain die agak tebal & warna pon semua terang & ceria2 sangat..xbanyak sangat yang saya order tapi cukup tok saya restock n buat tambahan kain tok craft saya!





sekian lama menanti..akhirnya sampai juga..hehe




sus brand..thanx again Sus!! =)




inilah antara colour yang saya beli tue..ada biru gelap, biru cair, ungu gelap, merah, crim, coklat, hijau lumut n hijau pucuk pisang..., kuning

kat dalam gambar ni lebih kurang sama je colour..maklumla bile capture gambar, colour jadi lain kit..




tangkap gambar hanya di atas katil. haha..sangat excited sampai xsempat2 nk lapik..ish2..

0 comments:

Post a Comment