Blogger Backgrounds

Tuesday, February 8, 2011

Lagi dan lagi...

Keychain kucing ni order dari kawan office jugak..Cik Nap..die sangat suke dengan kucing sampai keychain pon nak kucing jugak..So Cik Nap request nak kucing kembong2..

Saya da siapkan..n bila skali tengok macam Oggy dalam cte katun tu plak kan..hehe..cume colour je agak beza..






kasi dekat kit muka die..maaf..camera agak xclear..





ni bahagian blakang kucing..yang tot hijau tu saya buat cam ekor die..hehe..then masukkan fibre juga dlm tu kasi kembong..

Cik nap sangat suke bile dapat!! =)


Harga: RM3.50




Kat bawah ni pulak hasil kerja dari my cousin Endong..Cuti CNY aritu die balik sini & semangat nak buat pencil case..Sebab saya banyak keje & xsempat nak buat tok die..so saya soh die pilih kain & jahit sendiri..boleh tahan jugak hasilnye..huhu..

ni baru half je yang siap..so saya capture gambar yang mana da siap je




ha..inilah hasil permulaan corak..kalau tengok betul2 tu nama die NORA. bagus2..pandai2..hehe








yang ni bunga yang die jahit kat tepi tadi..kasi close up..







ni pun nama die yang tadi tu..tapi agak kabur kan..xnampak sangat la..






yang ni pulak monster kat bahagian belakang case agaknye...sonok sangat die bile dapat jahit sendiri..hehe..kire creative jugak la die kan!..




p/s: So pada Endong selamat siapkan pencil Case ye..hehe..kain sume sudah ku bagi cume buat sendiri je..=)

2 comments:

qasehnurzulaika said...

hahaha..ak dh ciapkan la..dh gune pn pncl box 2!!

*Gyra Art Design* said...

ha..jgn lupe post gmbr..nk update

Post a Comment