Blogger Backgrounds

Sunday, February 6, 2011

Love crack & Nini Phpne Case

Hai! Kai ni saya nak share hasil crat yang saya buat tok customer. Kat bawah ni requestdari kawan Endong. Dia nak crack love & ade nama die & bf die. Semoga Fateen suke ye & kekal bahagia bersama Wan. =)






Keychain boy & girl ( Wan * Fateen )



Kat bawah ni pulak phone case yang saya buat untuk Kawan kat office. Im happy bile Nini pon suke. Nini request tok bunga, so saya buat la bunga cina ni & jahit atas phone case die.

Masih xlupa tok gunakan ribon yang sweet2....






close up dekat kit..






Phone case yang kedua ni pon order dari kawan office. Suresh nak kale merah..sebab tada merah..so saya gantikan dengan colour maroon..
mule2 risau juga kalau die x suke..tapi Suresh suka...=)





sebab die lelaki so die nak design yang simple je..die nak letak nama die je..





kasi close up kit nama die..baru nampak kan..hehe




thanx to all customer..
harga keychain: satu RM3.50
harga phone case: RM7.00

0 comments:

Post a Comment