Blogger Backgrounds

Friday, February 11, 2011

*Make Your Own*

Hari Khamis baru2 ni saya off day..so saya pon siapkan la craft saya yang tertunggak kan..macam2 la saya buat..sehari suntuk menyiapkan craft customer ni..masa yang sama jgk Bib cousin saya ni amek cuti koz anak die xsehat..

da berapa kali Bib request tok saya buat craft untuk anak die Umar!! Tapi sebab saya sangat busy n xpunye masa..saya pon kata better ko buat sendiri.kain sume da ade...ko tampal n buat je la ape2..die dgn malas n kata xpandai jahit pon teruskan jgk..hehe

so siap la beberapa craft tok Umar...sangat comei even xberapa kemas..
hadiah dari Mama tok Umar!! hehe..




ha..dalam xpandai jahit tu banyak yang siap..kata xreti.ni da over ni..haha..xkesah pon..asal hepy..

kire aritu cam kelas menjahit plak..anty & adik saya Atin pon join the club gak




katak @ edon..(panggilan akak saya kerana die sangat gile dgn katak) comei kan! senyum lebor edon ni..









yang ni saya xsure..Bib pon xtau jugak pe yang die wat..
di namakan si hodoh..macam pistol pon de..hahaha




ini ikan pirana ke ikan Buntal Mid (nama gelaran Bib) haha..besar btol mulut die..nak cuim Umar kot..ngee..






aiskrim yang sangat besar !! nak bagi Umar jilat ni..
Bib akan gantung dalam kete..maklum la skang Umar da semakin membesar & sume bnda die nk capai dlm kete..so Bib pon nk gantung craft2 ni

ni xsiap sepenohnya lagi..huhu..nanti da siap saya upload yer..




Wan Cheq
**********

Anty saya pon excited sangat nak buat phone case tok die..hahaha..ni da ramai2 sume rasa nak buat sendiri..pandai Wan Cheq buat. Ops! Lupe plak..die la headmaster saya tok saya buat craft..






wah!! sangat cantik kan..siap de labuci lagi..kalah saya..haha..manik ni mmg saya punye stock..so die jahit kat keliling tok timbulkan strawberry tue..pandai2..







nampak x manik2 tue...xsangka pandai & jadi gak even jahit sendiri..








Wan Cheq punye lain kit..kat atas tu ade belah kit bg senang phone nak masuk..hehe..ni jenis phone Samsung Omnia ..

kakak saya pon tertipu..ngatkan baru beli..tapi buat sendiri jekk...sangat bangga ye Wan Cheq..hehe





kat atas ade button cute..Anty suda amek stock button saya...hahaha..



tahniah kepada Atin, Bib n Anty saya kerana berjaya buat craft sendiri..

**atin punye saya xsempat upload sebab die da simpan tros..nk tgkap gmbar pon xsempat..

0 comments:

Post a Comment