Blogger Backgrounds

Friday, March 4, 2011

****Tissue Case****


Hello! xtau nak mula cam ne la..hehe..cam biasa la kan..order dari customer..tapi kali ni untuk Kak Ida. Kakak ni housemate saya time blaja dulu..hehe..Kak Ida order tissue case 3. Dah agak lama order ni tapi saya yang busy..sory ye kak..=p

Lagipun Kak Ida nak before bulan 3 kan..so die bagi design & choose kale cam biasa..




Inilah hasil ketiga2 tissue case yang da siap tu..yang bahagian depan punye..




yang ni pulak bahagian belakang punye ..design sama je cume yang belakang ade nama

Ida & Sobri





Ok. Jom tengok 1st design.. Yang ni Kak Ida kata nak letak kat ruang tamu rumah..memang request nak colour merah & design yang petak2 / bulat2..

agak menyerlah kan colour2 die..hehe..design depan & belakang sama je..yang ni tada nama.





Yang ni pulak 2nd design untuk Abang Sobri. Suke petak2 rupenye..bile dah tanya kat Kak Ida so die pon agree la tok buat design petak2..boleh letak dalam kete..

Actually ni yang depan punye design..tapi xkesah la nak letak depan / blakang mana 1 kan..ehe..
macam robot pon de gak skali tgk ek....hurm..(pe aku merepek ni..)





yang ni bahagian blakang..de star2 gitu..ala2 blink2...hehe..mengelip2 nama dorang ek..wahhhh..







yang ni pulak Kak Ida punye ..nak letak dlm kete die..mahu design bunge2 cute..so saya siapkan bunge yang colourful tok Kak Ida..hehe..bekuntum2 bunga



So saya da poskan pada Kak Ida..Untuk entry kali ni special kit..saya nak ucapkan

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK KAK IDA & SUAMI

SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT. =)

Pasangan ni akan berkahwin minggu depan 12 Mac 2011. So sempat la saya poskan paa Kak Ida ari khamis & sampai ari jumaat. Mule2 risau jugak sebab saya pos kat kolej die kan..die da nak cuti minggu depan..Alhamdulillah sempat sampai..

Dan yang paling lega.....Kak Ida suke dengan design saya!! Heehhehee..gelak panjang saye...suke...

Thanx ye kak coz sudi order..!

So yang kat lua kalau nak order boleh je..email saya ok & bagi detail .



Harga 3 tissue case: RM 45.00 (RM15.00 setiap satu)

0 comments:

Post a Comment