Blogger Backgrounds

Friday, March 11, 2011

Felt Keychain Oder From Endong Again

Salam ! Saya post keychain lagi dalam entry kali nie. Alhamdulillah request dari kawan2 my cousin sangat best! Dorang suke craft yang saya buat. Thanx a lot to all yang da order. Saya mintak maaf sebab buat korang sume tunggu agak lama. Saya slalu keje malam & tak cukup time & aritu tekena demam 2ari da tetunggak nak jahit craft. Mintak maaf ye kat kawan2 Endong.


Tak nak panjangkan cite lagi jom saya tunjukkan craft yang dorang request tue...





Yang ni time saya buat craft. Baru habis masukkan fibre dalam keychain2 cumel nie..hehe..x sure pukul bape time ni rasanya 2 ke atas...so disebabkan saya online time tu saya tangkap gambar kat laptop je..xtau nak gune background ape..hehehe..gambar agak malap sikit..=)





So inilah beberapa order dari kawan2 Endong. Ada macam2 design yang dorang..






love couple ni xsangka pulak ramai yang suke..saya guna colour dark purple tapi bile tangkap gambar jadi lain pulak colournye..
DD & EPUL (jahit gune benang)




ini pulak si burung tweety..agak susah gak nak buat..sebab saya kurang mahir untuk karakter cartoon..ini yang setakat mampu saya buat..hope Lecturer Endong suke ye..





Love Couple lagi colour merah untuk Sha & Syam . So saya jahitkan button & brads yan comei gak.






Sangat comei kan mushroom ni!! sukenye...





Ini pulak couple Panda..Kungfu Panda! hehe..tadala saya buat kepala sahaja. So couple name Pasha & Joe.

Yang kat atas ni sume tok phone keychain.




Ok yang ni pulak adalah keychain. Ladyburg A Bugs A llife, Bee & butterfly.




ni saje je saya tangkap gambar bile digantung di tangan..hehe.mata bee sangat besar!



Untuk phone keychain : RM5.00 each
Couple phone keychain : RM 10.00


Keychain: RM 5.00 each

0 comments:

Post a Comment