Blogger Backgrounds

Friday, March 18, 2011

Macam Macam Entry...

Huh...penat betol. saya mulakan dulu ngn shopping item yang saya borong kat Giffy. tunggu barang dari Sus & Button time ni xsampai lagi..so sambil2 tu saya g shopping kat sana..Rasanya ni da kali 4 / 5 saya shopping kat sana. xngat la...hehe



ha..xbyak sgt yg beli..tapi cukup tok rolling balik yang mana da habis..so de tambah beli button besar2 punye..xtau nk wat pe ngan BUTTON BESAR itu..hehe



MR ANIEF
***********



Lepas da g sopping so saya pon mulekan ngan craft saya..permintaan dari MR Anief saya..suke pulak tengok button2 petak tu..so die mintak saya buatkan 1 tok die..

Si nilah hasilnye..xsure time ni kol bape wat...xsilap kol 3.30 am..hehe





OFFICE ORDER
***************





Ha..rasanya ini kali ke 2 Suresh order dari sya..kali ni die request nak besar kit..nak letak dlm kete die cakap..so saya da siapkan..ini permintaan dari Suresh sendiri..design sume die yang bagi..hehe

oh lupa nak bagi price: RM 10.00



Earing Testing
**************



Ok! Yang ni sangat comei..request dari budak ofis jugak.. My fwen Wiya yang nak!..die ni sangat la comei...sampai mintak saya buatkan earing tok die gune ape2 craft saya! So khas wat Wiya & 1st time saya try wat...alhamdulillah die sangat suke...tersenyum lebar Wiya taw!!!! =)

inilah hasilnye!!




saya gunekan button & satu lagi saya jahitkan sebab ni jenis earing yang de penutup kat blakang tu...saya wat dalam pagi2 buta juga...hehe..comei kan!!

Sorry wiya..pink colour tada tok ko..so yang ni je yang adea..=)

Price: RM 4.00 each




Besday Order
*************


Yang ni pulak order dari Nana , officemate saya jugak...bejela2 officemate order..haha..yang ni Nana nak bagi kat kawan die Jannah..saya xsure besday die bile..tapi da lepas..so Nana xtau nak bagi ape..die mintak saya buatkan nama JANNAH..


Itulah hasil sentuhan saya..haha..hope die suka...So Nana pon sangat hepi bile tgok..& die tros bagi kat Jannah



Yang ni saya sempat snap kat oficce tok share kat dlm blog ni..saje je..So Nana da bagi kat JAnnah..& die gantungkan kat work station die...See..plastik xbuka lagi taw!! haha..thanx Nana!!

Price: RM 12.00

p/s: rindu kat Nana sebab die da g 2nd level..so xjumpe die da...rindu Dolby system ko Nana!!=D



On Da Way
************





Yang ni pulak awak2 sume tengok yang kat kain kale merah tu je ok!! Yang tu order dari officemate gak Izu!! Die nak sangat beg panjang..so saya odw da buat..Ni pon tengah siapkan beg die sambil update blog..time skang da kol 2.33am..haha..mata masih besar..sok da nak keje..

Habis la ngantuk sok..tapi xsabar nk siapkan..xnak Izu tunggu lama2!!

Sabar taw IZU!!!!!

0 comments:

Post a Comment