Blogger Backgrounds

Friday, March 4, 2011

**Special Assignment**

Kali no order yang saya dapat lain. Permintaan dari kakak ipar En Anief saya (Kak Intan). So die request tok buatkan hairband untuk anak die Myascha Aleeya. Betul ke eja nama die? not sure..tapi camtu la bunyinye..maaf ye kalau salah eja..hehe





Ini bile da siap jahit. Kak Intan bagi saya kain perca then minta saya buatkan hairband gune kain tu..da siap cantik kan..








so saya tambahkan bunga kat atas hairband tue...1 untuk Yaya (panggilan niece En Anief) & satu lagi tok cousin Yaya.







inilah hasilnye..Kak Intan mintak tok tambah nama kat sebelah bunga tue..Pinky tu cousin Yaya punye..! N ofkoz yang Yaya tu niece En Anief punye!




Ha! ni cousin yaya punye. Nampak x kat atas tu de lagi 1 hairband kale putih. Yang tu yang da siap punye. Kak Intan mintak saya jahitkan nama je kat atas hairband putih tu untuk Yaya.





Yaya Hairband!




inilah die budak comei! Niece my En Anief. Tersangat la manja dengan uncle Anief die..hehe. Nanti da pakai hairband Yaya jangan bukak2 taw! =)


So harga saya buat untuk sume hairband tu: RM 32.00

0 comments:

Post a Comment