Blogger Backgrounds

Wednesday, November 30, 2011

In Progress...




nasik baek en kontraktor TM dtg cepat tok replace modem..so skang saya suda ada modem baru la!! dapat on9 semula..ok...enrty kali just nak share beberapa hasil craft yg akan saya buat..ni just cut felt je dulu..still xcantum lagi

tema yang dipilh kali ni adalah cam MONSTER!! tapi nephew saya kata ni BAKTERIA!! haha..pape la azam..azam ni anak kakak saya yg sulong..


ok..ni lah antara design MONSTER yg saya da potong tue..




yg ni MONSTER jenis ape tah saya pon xtau..



Gambaran tok semua design2 craft baru!! Even org laen da uat dulu..aku terlambat..tapi aku harus berbangga kerana berusaha untuk membuat yg terbaru..xcube mana nak tau kan2!!..

ok la..jumpe lg..jgn lupe tgk next entry ye..bubbye!!

0 comments:

Post a Comment