Blogger Backgrounds

Wednesday, November 30, 2011

Selamat Pengantin Baru!!


Selamat...pengantin baruu....lalalaala..(lagu kawen arwah Saloma)...Atam @ Harman Selamat Pengantin Baru aku ucapkan tok ko & Shima...entry kali ni agak sempoi kit la...sebab ni cte pasai family aku...haha..tahniah sekali lg tok Atam sebab da selamat kawen!! 

Aku tumpang happy tok ko..Majlis kat umah pompuan ni..tim ni 20.11.2011. Aku je yg update entry lmbt..maklum la aku ni pemalas kit..xmacam little lulu & ceritacintahatisaya tue kan..dorg sgt rajen..aku kl de mood baru update..ape lalut ni oi...


Kat bawah ni share kit la gambar2 semasa kawen tgh bejalan..my family series best & gile!! cayang korang sume!!


Nilah family aku...gambar campur2 je sebab mls nak upload gmbr satu2..nti byk sgt korg pon mls nk tgk..haha..


pengantin sejoli secocok...ngee...betul ke aku cakap..hentam je la...both of u look so gojes...
(xreti eja bi) 

..xsaba nak balik selancar ni..smabut pompuan g sana plak..sure best!! yeeehhhaaa!! anggree!! annggree!!

0 comments:

Post a Comment