Blogger Backgrounds

Sunday, May 13, 2012

Tag Bag

Ni oder baru la dapat!! best gak..budak skola ni mintak saya jahitkan nama dorang kat beg tuisyen yg dorg dapat free..before ni rasanya kalo xsilap ade saya tunjukkan yg "BIEBAH" tu kan..ha lebeih kurang camtu la..



Kale yg adik ni nak hitam & putih..adik akak nak mintak maaf la ye..akak ngatkan adik ni org india sebab nama adik Sylvia..rupanya Sylvianita..org Melayu..hehe..maaf ye..


 nilah hasil nama sepenuhnya bila dasiap..so saya lekat kat beg tuisyen die..sebab kat situ ade nama pusat tuisyen dorang..tu yg malu then nak tutup..haha..macam la budak2 skang ni..


sebab da ade brand so saya pon tumpang la nak letakkan brand kat situ...huhu..tapi tau2 adik saya cakap die kata xyah letak pon tapa..lagi cantik kalo tada..aduh!! sungguh sedih aku..die xbagi aku peluang tok mempromosikan brand aku sendiwi..wuaa...haha..


ni lepas da jahit2 saya pon tangkap la gambar...tengok tu siap ade button & gunting lagi..kain perca felt pon ade lagi kat situ..sangat puas hati!!

best bile cust saya suke..tok budak sekolah ni tadala saya charge mahal sgt..berpada2 dengan duit belanja yg dorg dapat la..=)

0 comments:

Post a Comment