Blogger Backgrounds

Sunday, May 13, 2012

Craft Mood


Assalamualaikum..hai! apa kabar sume viewers aku yg dicintai..maaflah kerana saya dah lama tidak mengupdate blog..sebab saya ade mood n nak cari extra money maka saya cuba utk menaik tarafkan mood di dalam diri agar menjahit craft..hehe

alhamdulillah..akhirnya saya berjaya meningkatkan moody saya ni & terhasillah beberapa craft yg dah sya buat sebelum ni..

tapi sebab blog ni da lama x update so saya tetap masukkan craft2 saya...



inilah beberapa craft yg biasa saya hasilkan..


lolipop ni befor saye da penah buat..cume besarkan kit tok menjadi giant..


ni antara design dari kakak saya angah..die la yg cadang nak wat design camni..so saya hanya tolong realisasikan saje..

yg ni pon sama..asalnye nak bagi sume keychain ni kat adik Hanis tapi sebab anak buah saya Naji nak sangat promote kat kawan skola die..maka bagi la kat die je kan..Olin pon bawak jugak g sekolah die..lepas pada tu....berebut2 org nak oder craft dari saya..

suke2!! haha..sangat suke..mood kene lagi up la pas ni..ok nt update lg..

0 comments:

Post a Comment