Blogger Backgrounds

Sunday, May 13, 2012


Kenal x brand kat bawah ni? hehe..nilah Sus n D felt product..kat sini la saya beli barang2 craft saya..ade beberapa yg saya beli dengan die..ade jugak ngn kat tempat lain..hehe..saje je nak promote..brg die sume ok jugak la...& 

*********************************************************************************

Tag bag sekali lagi saya dapat oder..ni untuk Mira pulak..hehe..budak skola lagi la yang nak pon..hehe..tapa2..rezeki tok saya..alhamdulillah..xkisah pon asalkan ade rezeki je..amin..


letak kat beg skola pulak..bukan kat beg tuisyen..ade button kat tengah tu sebab saya terjahit E. 
maaf dik... 

bile da otter jadi saya cover la balik..sebab ade ruang kat tgh tue..


*********************************************************************************

NeeDle CasE

ha!!! yang ni craft bukan tok customer..tapi tok saye!! hehe..kalo tailor lain saye sure dorg pon mesti ade bnda ni..saya baru je nak wat..haha..baru ade kesedaran la..



inilah needle case yang saya buat..tweety bird tu saje je saya letak..

rose saya gunakan tok santekkan lagi case ni..hehe..baru nampak cute sikit..pasan x ade manik kit saye gune..ha! tu saya try jugak nak upgrade lagi..huhuh..


yang bunga2 matahari ni my cousin yg wat..Bib..da lama da bunga ni die wat..tapi saya xguna pon..so ape la salahnye saya letakkan kat case ni kan..cantik kan bunga ni..tapi banyak keje kit la kene jahit..penoh kesabaran..


ha..nilah manik yang saya gunakan kat case ni..ade kelainan kit la kan..mule2 wat kat craft sendiri dulu..pasni baru upgrade kat craft customer..hehe..


**saya boleh letak jarum kat atas tu time jahit & wat craft..=) bestnye...aaauuuuwww!! hahaha

jumpe lagi semua..sayang anda selalu...=) 



0 comments:

Post a Comment