Blogger Backgrounds

Sunday, May 13, 2012

Alphabet Keychain


Moshi2! Berjumpe kite sekali lagi dalam blog gyraart....! haha..pasan kejap nak jadi pengacara..huhu..sesaje je nak interest viewers kali ni..hohoho..saya dapt oder tok wat alphabet keychain..ni kawan skola adik jugak yg nak..maklum la customerku hanya terdiri dari golongan skolah sahaja..

haha..nak market  kat tmpt lain saya xpandai..n xtau kat ne..so wat kecik2 je la..dorang nak huruf ni sangat besar..so saya pon wat la sebesar2 nya..kahkah..


taraaaa!! comei kan bila da siap?? haha..pasan je lebeh..tapala kalo x tada sape pon yg nak puji kan..maka puji lah diri sendiri..


kasi close up kit "n" yang sangat gemok ini..hehe..sangat padat fiber yg saya isi kat dalm tu..best pegang woo


yang ni "f" pulak..pon cantik jugak kan..kaler die sangat best la kan..so saye pon wat la seseungguh sungguhnya..agar nampak cute & cantik..


*********************************************************************************



ini pulak berlainan cust..ni kawan anak buah saya yang oder...nak jugak F&A..xsangka sama pulak..tapi A die xberapa nak A la..

maaf la dik..akak da terjahit..sebab akak termiss nak buat bolat kat tgh tue...syok sgt main button..macam alat magnet tu pon ade gak ek..ngee...

semoga oder banyak lagi pasni..=)...yahoooo!!

0 comments:

Post a Comment