Blogger Backgrounds

Tuesday, January 18, 2011

*Phone Case Su*


Entry kali ni adalah phone case dari kenalan tempat keje saya Su!
Hehe..su sangat addict bile tau saya suka buat craf
So..dengan baik hatinye su telah menempah 1 phone case tok die

So saya pon buat tok Su!





Kat bawah nie Ana! Die sangat suke nak sebok bile saya tangkap gambar time ni..
Siap tolong bwakkan bunga2 tu kat saya lagi..

Thanx Ana tolog Alang!..so sebagai hadiahnye..sya pon amek gambar die..alangkah seronoknye die..hehe..




waaaahhh! nampak x bunag yang dikelilingi di tepi handphone case tu?!! Santek x? hehe..bunga tu sebenarnye xsiap lagi..tapi yang saya nk tunjuk phone case kat tengah tu...=)



ini lah rupe handphone case yang saya buat..hope Su suke ek..da bagi pon kat tuan die
& xsangka die saaaangat suukee!! siap nk bagi tunjuk kat Bf & nak bawak g holiday ke Indonesia lagie..hehe..

Thanx ye Su coz suke keje aku...=D






kasi close up kat kit lantai ni..hehe..baru la nampak kan !





Tara!!! sangat comei & santek kan bunga kat tepi2 tu..hehe...colourful..so tunggu hasil craft saya pasni ek...

Harga : RM7.00

0 comments:

Post a Comment