Blogger Backgrounds

Sunday, January 9, 2011

idea Oh Idea...

Oh! malam tadi tidurku agak lewat tok siapkan craft..so da ade la tangkap beberapa keping gambar tok diuploadkan dalam blog ni..tapi disebabkan tadi pagi bangun agak lewat & settle umah dulu..baru la tgkap gambar sume..malangya xdapat nk mengupdate di blog..maklum la..amek masa agak lama kalau nk mengupdate ni..

ditambah pula saya hanya gunakan 1 mb speed haha..xlah sehebat unifi yang 20mb tapi saya tetap syukur sebab boleh lagi update blog..huhu..hehe apekah yang saya cakapkan ini?!!!

so tok next entry pas ni sama2 la tunggu & besabar ye..saya mengambil masa kit..tapi akan saya sengkangkan mata ini dengan lidi tok bukak besar2! hehehe..

hope sangat..dapat settle dengan cepat..malam ni AJL la! Jom kite tgk sama2 & sape agaknye yang menang ye?..hehe

BTW saya sanagt meminati HUJAN..im 1 of the raingers..hope u guys will perform the best.. & hope saya pon sempat Tenok!!

0 comments:

Post a Comment