Blogger Backgrounds

Monday, January 10, 2011

::on da way::

Yay! Akhirya dapat jugak saya upload gambar..Entry kali ni ada la kit craft yang saya buat..hehe..
sangat hepy ne..sebab berjaya memotong kain2 ..huhu
ni odw nak siapkan craft2 saya..
mafflah..agak besepah ketika sesi pengambaran..cewah..huhu..saya buat keje hanya di bawah..
sebab xpunye meja..
awak awak kat lua sana tu bleh la tgk halp done craft saya ye!

sedang membariskan owl2 dalam barisan..hehe..cumei2..agak besepah susunan ye..di belakang tabir sangat besepah..eh! da manyak2 bentuk..=)
Ha! kasi close up kit owl2 nie...ni baru potong kain..belum siap sepenuhnya..
ada jugak si merpati gomok..kepak mana? patah ke?!!
T_T..sian die..
belum siap lagi kepaknya..hehe
Ada sedikit bunga di sebelah..pon hanya memotong saja..belum decorate pape lagi


dan yang ini..adalah beberapa ribbon koleksi saya..hiasan bawah adalah kotak kasut sahaja..heheh
sempoi je...











































0 comments:

Post a Comment