Blogger Backgrounds

Thursday, October 4, 2012

Pencil Box..


Anio Sayo!! Hello semuanya!! Korang wat pe tu? Dah mkn ke? hehe..saya ok..sehat & da kenyang..Semoga kawan2 semo dlm keadaan sehat yer..hehe..

Pencil box order kali ni yg saya dapat..bentuk dan style die sama macam knife bag before ni..cume yg ini die bersaiz kecil sahaja..permintaan dari kawn cousin saya Bib tu jgk...lama2 semua pekerja kat concorde tu oder..hahaha..alhamdulillah kl betol kan..rezeki2..semoga aku sehat & semangat tok membuatnya..hehehe..

kakak ni nak saiz kecik tapi nak santek2 punye..so aku wat la kasi kababom kan..aku rasa ni pon da ok la..sesuai dgn harga yg aku cas kat die..so kire ok la...


sama kan macam sebelum ni? mesti korg da bosan tgk ek..tapi nk wat cmne..dah order camni yg org nak...aku pon wat je la...hehehe..


tambahan bunga & sedikit manik tok menghiasinya..huhu..hebat gak aku bemadah ni..


rabbit yg gomok lg comel...comel ke?..


sang kura2 yang senyum even matahari atas kepala tue...


gambar bahagian tepi...saje tambahkan ribbon yg cantik tu,...


bahagian belakang beg..


nama kakak tu..die mahu letak besar2 kat depan beg..huhu


close up rabiit ku yg sgt comel ini..tgk mata die..bundar & bulat kan...hehehehe

Harga : RM 35.00

Semoga kakak Sazaliah suke!!!

0 comments:

Post a Comment