Blogger Backgrounds

Thursday, October 4, 2012

Baby Pampers Bag


Hai!! kali ni mahu share new design yg diminta oleh customer concorde hotel..ekceli beday anak die...but xsure umo die bape...so die nak mintak buatkan bag tok letak pampers..dgn syarat..mesti cumel & cute..

maka saya try la membuatnya dan terjadilah hasil ini..alhamdulillah cust tu pon suke & menepati citarasa..beg ni baru 1st time trial saya buat..so agak kelam kabut time nak buat tu kan..mcm2 pandangan saya mintak dr anty & cousin2 tok comelkan bag ni..

maklum la yg nak pakai tu mak & ayah die..budak kecik tu mana la tau ape kan..hehe..thanx kiu so much kat cust ini..ake sndiri pon xtau nama die ape..



inilah hasil setelah siap...separa bulat ke ni?


pandangan tepi kanan die...aku letak design si siput sedut ni..hahaha..


pandangan atas & tepi skali..


pandangan tepi sisi kiri...konon nak wat Hello Kitty..tapi cm xbape nak jadi la...grrrr...geram je aku..


aksesori tambahan tok zip...=)


kasi close up kit..huhu


tag name for the baby cute..namanya nur baby..aku pon xsure..maybe panggilan kot...


warna die jadi lain kit la dlm kamera..maaf ye kawan2 ku semo..


saja tambah sedikit manik & bunga tok serikan lagi tag name tu...


yg ini pandangan blakang die..aku susunkan button jgk..


si cendawan kenit menemani si siput sedut..huhu..


pandangan atas..maaf saya xde tempat yg cantik tok amek gambor..main hentam je di tepi tangga..


pandangan bawah beg..

price yg saya cas : RM 80.00

For Nur Baby Happy Beday  cayang! Semoga menjadi anak yang bijak & solehah satu hari nanti..=) Thanx a lot also to her daddy coz order to me...amin!

1 comments:

Post a Comment