Blogger Backgrounds

Saturday, June 16, 2012

Knife Case 2012


Haloha!! Craft ni saya da buat sebelum ni tapi alhamdulillah masih mendapat sambutan & tarikan dalam peminatnya yang tersendiri..haha..cam aku buat baju pengantin je kan..promote habis..ngee

tadala..ni knife case, oder from chef2 kat Concorde Hotel..hehe..FULLY HANDMADE ok..wah da cukup besar huruf2 tu..hahaha..jgan mara ye..



 Oder dari Chef Budin..mau triple layer...cantik gak colour yang die pilih..cam Bob marley pon ade jugak aku tengok..hehe


Bahagian atas punye..
ukuran: panjang beg = 28cm, tinggi = 12cm, lebar = 12cm,  panjang tali = 28cm



Thanx jugak kat Bib sebab promote kat kengkawan die..alhamdulillah murah rezeki..amin..terima kasih Allah. 

p/s: ade 4 agi yang menanti...nanti da siap baru saya upload gambar yer..risau gak takut xsempat wat sebab nak pindah umah xlama lagi ni...harap2 saya sempat siapkan sume..
cepat la kit kain sampai!!!

Waiting Oder:
Afiq, Fiona, Bob, lagi satu upa...harap besabar yer..=D

*********************************************************************************

Selingan sebentar::



2 comments:

Angah said...

hebat hebat ko dik huhu

*Gyra Art Design* said...

tq angah!! bese je la. masih byk yg kene blaja.

Post a Comment