Blogger Backgrounds

Saturday, June 16, 2012

**Beberapa Lagi**


Hai! Kali ni saya mau tunjuk brooch yang saya baru wat..rasanya crafter yang lain da buat dulu aku baru wat kot..maklum la saya ni ketinggalan sikit..haha..tapala..at least wat jugak kan..

ni just cubaan je tok wat sale..xsangka pulak main pusing2 je jadi jugak bunga2 ni..suke2!!!


2 jenis bunga je yang saya buat..slow2 ok..

 ni bunga ape ek? kemboja ek? hentam je la..rasa come buat je..dulu pon saya penah wat ni..

 bunga ros ni saya tengok kat tenet cara2 nak wat die..then try wat sendiri dan akhirnya menjadi jugak!! sukenye!!

 ni bunga kemboja 1 colour je..huhu


 ha! kan saya da kata. JYO ni memang suke sangat nak wat banyak2..haha..so layankanlah..wat je..


 close up kit gambar button die..tapi stli blur a..maaf la saya tada kamera hidung tu..


ha ni butterfly tok Sara..adik Naji. Die suke sangat dengan butterfly..so nak mintak free 1 boleh x alang? hahaha...klaka betol..so iniah hasilnye..comei cam Sara jugak!!

 =)

4 comments:

VanGugi said...

Hello! You have a beauty felts craft.
I also make felt flowers but I put them to wreath.

You have very interesting blog. I well be coming on this blog.

*Gyra Art Design* said...

hai! thanx coz comment & viewed my blog. if u interesting don forget to visit again. :)

*Gyra Art Design* said...

hai! thanx coz comment & viewed my blog. if u interesting don forget to visit again. :)

VanGugi said...

Of course I'll visit from time to time
I am very glad that you liked my work. All the works that I show in my blog, I do.

I am of Polish but now live in the USA. English is my second language.

Post a Comment