Blogger Backgrounds

Tuesday, May 14, 2013

Opening Soon!!

Assalamualaikum w.b.t. Selamat kembali buat saya & anda semua juga. Maaf kerana dah lama blog ni x di update. Alhamdulillah saya da selamat menjadi isteri kepada Aiman Hanif Bin Mansor pada 16 Mac yang lalu. Maaf kerana lambat share berita baik ni sebab banyak benda yang nak setel. 

Insyaallah craft saya akan mula beroperasi xlama lagi. Hehe..I'm so excited nak buat craft balik. Tersangatlah rindunya nak menjahit. Semoga dengan kehidupan yang baru ni saya akan lebih dimurahkan rezeki serta kesihatan yang baik. Amin.

Oh ya! Sedikit gambar perkahwinan saya. 


Inilah suami saya Aiman Hanif. Semoga perkahwinan kami di bawah barakah dari Allah S.W.T


Semasa shooting outdoor =)

Dengan cousin, kakak & anak buah yang memeriahkan outdoor saya..Thanx you alls semua!!
Semoga kita semua sentiasa bahagia & gembira! Miss all of u!!

Sampai jumpa lagi!! 

xoxo
Nazira Shaberah
  

0 comments:

Post a Comment