Blogger Backgrounds

Saturday, July 21, 2012

Lagi Dan Lagi

Hai! Just nak update craft yang saya buat pada minggu2 lepas yang terdahulu..maklumla...tada masa nak online..sama jer dengan craft yang ain cume bezanya design yang berbeza dari customer. Tu jer..

Mahu share knife case yang ditempah oleh kawan2 chef cousin saya..Setakat ni baru 3 saya siapkan..Odw buat 2, dan ada lagi 2 menunggu..Walaupun xbanyak tapi saya tetap amek..rezeki tuh!!


Ni Dayah punya. Mahu ada button besar sume..jadi tegopoh2 la g cari button..nasib baik ada idea g beli kat Giffy yang berdekatan. Agak maha kit la sebab xbeli secara pukal kan...kalau beli banyak mesti dapat lagi murah..



bahagian atas..zip ini saya jahit sendiri pakai tangan..hahaha..wah..sungguh belagak aku kan..tadala..xsgka pulak boleh jahit & sabar nak habiskan jahit zip ni..sbb die gerak2 je..


close design button yg saya gunakan...ada ladyburg, button bunga & button seramik...then tiny button pon saya gune jugak..


ha! besarkan button bunga ni...rasanya lebih besar dari duit 50sen taw..


camnilah rupa beg yg da siap tu...besela chef2 ni nak letak pisau...yg aku pelik tu xtekoyak ke nanti..tapala..yg penting pandai2 la drg nak simpan kan??


jahitan yg saya guna..ala xtau nama die ape..saya panggi jahitan kat tudung sekolah..haha..ape ke teroknye aku ni kan..yg penting benda tu becantum dengan kuatnya..buat knife  case ni memang banyak gune benang...huh..sungguh penat..

*********************************************************************************


ini knife case untuk cousin saya Bib tu..die da oder tok kali ke2 da..sebenarnya ade 3 lagi oder saya da buat be4 ni..terus anta jer lupe mau amek gambar..sengal sungguh aku..haha


mahu ade siput **** di tepi..tapi utk x menampkkan ke****annye so aku wat je la siput ni...hahaha


dari sisi tepi..


suka amek gambar byk2..sebab be4 ni asyik telupa jer..kih2


ok..nanti kite jumpe lagi..!! bye!!

0 comments:

Post a Comment