Blogger Backgrounds

Wednesday, July 27, 2011

Heppy Beday Umar & Spongebob



Hepi Beday Umar Qhaliff!! Ni beday anak my cousin...dah 1 thn da die...so tok nak meriahkan majlis wat kat umah Tok Wan la...kat sana ramai Umar..hehe..baru sonok kit...maka saya lah yang mengsnap picture time beday ni..huhu..Umar badmood time ni sbb die baru bangun tdo...ape la beday boy nangis..tapi bile da habis majlis baru la nak senyum..geram je ngn budak kecik ni..hehe

jom kite tengok Umar Qhaliff Beday !!




































ni antara beberapa snap pic yg saya tangkap..tapi xbanyak sgt sbb nk upload gambar sangatlah lembab..hehe



SPONGEBOB
*************

sempat jugak saya nak selitkan...da lama xwat craft..so cousin saya Atam @ Aman nak sangat spongebob n die tersangat la excited dgn spongebob ni..katanya nak letak kat dlm kete..

sebab saya xda mood sangat so siap pon ape..xsmpt n byk keje..so nasib baik da ada mood saya pon dapat siapkan..yay!

saya hanya mampu membuat spongebob dengan sebegini rupa saje..xpandai sangat but i try my best to do that. mana tau dapat order dari orang lain jugak kan..hehe..

selamat menonton spongebob..haha







ini lah spongebob yang dah saya siapkan...walaupun tada tangan n kaki tapi nampak la sama jgk kan...hehe..saya sangat suke..

tok mata die saya guna brads hitam n dalam saya isikan dgn fibre bagi gomok2 sangat..

oklah jumpe lg nanti yer...if ada craft baru saya masukkan lagi..

tata semua!!!

0 comments:

Post a Comment