Blogger Backgrounds

Wednesday, September 11, 2013

Craft Craft & Craft!!!

Aniyoo sayoo...hehe..jumpa lagi! Craft kali ni order sekali lagi dari my cousing Endong. Padahal saya dah pesan stop amek order dulu sebab takut xsempat..last2 memang agak lambat kit la siapkan..Order2 ni dari kawan2 die & lecturer jugak

Mulut si Endong ni kalau bab promote barang memang terror. hehe..Rasanya kali ke 4 kot saya da pos kat die tok order dari kawan2 die sume ..


Kat bawah ni hasil order yang dorang nak tue..tengok la..



Ada macam2 binatang kali ni & de jgk phone case order dari Amy..






Kat bawah ni Kodok Besar @ Saedon & agi satu HONEY BEE !! Order dari lecturer Endong..gmbar die da bagi then saya cume ikutkan je..hehe..bile da siap rasa sayang pulak nk bagi..xsangka saya dapat siapkan & jadi jugak rupa katak ni..hehe





Harga Saedon: RM10.00





Ha...ini honey bee bahagian depan & blakang...kali ni sebab nama di agak pendek saya boleh wat gune kain & gune kain kale2 bagi nampak lagi happening!! =)

Harga Honey Bee: RM12.00




Ini pulak phone case Amy..dari dulu soh watkan tapi baru skang bagi ukuran handphone..hope Amy suke & muat tok letak hp yer...


Harga Ph Case: RM10.00




Yang si couple ladyburg..yang hitam tu jantan & klabu tu betina..kat blakang ade saya jahitkan nama HIJRI & MIENA. Dorang nak gantung kat handphone ..


Harga Ladyburg: RM 8.00




Yang ni pun ph keychain...love couple keychain tok AS & BIE..

Harga Love: RM8.00





Kat bawah ni da siap packing & time to post!! Lets Go!! Semoga anda2 semua suke dengan hasil kerja saya ye..=)




0 comments:

Post a Comment