Blogger Backgrounds

Tuesday, December 7, 2010

Join GA lagiiiiiii....!!

Kali ni saya nak joint GA dari Selipar Jepun Pink pulak..
Sajer nak cube nasib..tros trang bile try view blog ni rasa suka sgt & kagum kat Balqis Jasni nie..tabik spring sya bagi!!! Hasil craft & patung yg die buat sgtla memuaskan hati..suke sgt tgl colourful yang die buat kat patung2 ni..

So blog ni kebanyakan yang saya tgk die buat patung @ pillow pon ok jgk la nk sebut yang mcm2 bentuk n size & sgt creative n tinggi daya imaginasi..tgk la sendiri hasil patung2 die..ade jggk yg die buat pensil case

Hasil keje yg sanat puas hati 7 tgk artwork die time stady dulu sgt teruja..ternyata ade bakat yang besar...hope i will buy her craft 1 day..insyaAllah

Saya joint GA yang kategori Bekerja punye..so saya cuba nasib je
If let say ade rezeki Alhamdulillah saaaangattt! =)

So masih ade masa lagi saya pon mencube nasib & diri..
Close date on 10 December 2010






Antara hasil seni yang Dihasilkan..Giler La!!
tenganga molot tgok..hehe


kat bawah ni link blog *Selipar Jepun Pink*




0 comments:

Post a Comment