Blogger Backgrounds

Monday, November 15, 2010

Hai semua..

Salam..Sejak kebelakangan ni saya agak menyepi sikit..agak sibuk kit..sebab tu xdapat nak update kat bog..lagipun buat craft da agak jarang..memandangkan saya bekerja xtentu masa dan sebab itu saya xpunye masa nk buat..ade la jgk kit2 order..alhamdulillah..thx coz de jgk yg masih sudi oder dari saya...=)

hope akan buat dengan segera..memandangkan besok saya cuti & lusa bekerja..jadi sok je la saya kene siapkan oder..hehe..ok..sebenranya saya dlm proses nak buat craft yg lain jgk..tgh2 cube & in process lagii..

jadi tgu dlu la ye tok craft selanjutnya..mugkin pada yg lain da lama buat..tapi untuk saya masih baru lagi..bile da siap nanti saya akan updatekan yer..heheh

semoga saya cepat siapkan sumenye..maklum la..bile kadan2 da dtg penyakit "M" tu,,paham2 je la..tapi tok cust mesti siapkan..dun worry..

0 comments:

Post a Comment